Medline Online Sağlık Hizmetleri
Sağlık sorunlarının niteliği, teknolojik dönüşüm, modern hayatın gereksinimleri; kişisel ihtiyaçları farklı bir noktaya getirmiştir.
Medline Online Sağlık Hizmeti; bilgi birikimi ve deneyimimizi, nadir hastalık branşlarını da kapsayan sanal hastane vizyonuyla sunduğumuz yeni hizmetimizdir.
Hızlı Başvuru
Sağlıkta dijital dönüşüme öncülük ediyor, MEDLINE uzmanlığını bulunduğunuz yere taşıyoruz!
Biz Kimiz?
Medline Acil Sağlık Hizmetleri; Türkiye’nin ilk özel acil sağlık hizmeti şirketi olarak, 1995 yılında kurulmuştur.
Bir Esas Holding şirketi olan Medline Acil Sağlık Hizmetleri; sektördeki deneyimini, kalite ve teknolojik donanım ile birleştirerek “yerinde sağlık” ve “acil durum” ihtiyaçlarını karşılamaya yönelik geliştirdiği çözümler ile geniş bir hizmet yelpazesi sunmaktadır.
Medline Online Sağlık Hizmeti İle Neler Yapabiliyoruz?
Hangi branşlarda hizmet veriyoruz?
Medline Online Sağlık Hizmeti ile sağlıkta sınırları kaldırıyoruz.
Medline Online Sağlık Hizmetimize Nasıl Ulaşabilirsiniz?
Medline Acil Sağlık Mobil uygulamasını indirerek, 444 12 12 numaralı Çağrı Merkezimizi arayarak, randevu kaydınızı oluşturabilirsiniz.
Hizmete İlişkin Sıkça Sorulan Sorular
Online bağlantıda hangi teknolojik alt yapı kullanılabilir?
Online görüşme süresi ne kadardır?
Beslenme ve Diyet, Psikiyatri ve Psikoloji görüşmeleriniz 30 dakika, diğer bölümlerin görüşme süresi 20 dakika olarak planlanmıştır.
Kontrol süresi kaç gündür?
Tahlil ve tetkik sonuçları nasıl paylaşılabilir?
Görüşmeniz sırasında daha önceki tahlil ve tetkik raporlarınızı, doktorlarımızın mail adresleri üzerinden kendileri ile paylaşabilir, yeni istenecek tahlil ve tetkiklerinizi Medline Evde Bakım ayrıcalığı ile bulunduğunuz yerden güvenle yaptırabilirsiniz.
Konsültasyon hizmeti alınabilir mi?
Doktorunuzun uygun görmesi durumunda, farklı bir branş hekimi ile yapacağınız online ikinci görüşme ek indirim ile sunulacaktır.
Online görüşme hizmeti dışında kalan durumlar nelerdir?
Hayati tehlike oluşturan tıbbi acil durumlar, online tıbbi görüşme hizmeti dışındadır. Acil durumlarınızda 444 12 12 numaralı telefonumuzu arayarak ya da mobil uygulamamız üzerinden, Medline Acil Sağlık hizmetlerimizden yararlanabilirsiniz.
Hasta mahremiyeti nasıl sağlanır?
Diğer tüm hizmetlerimiz de olduğu gibi Online Uzaktan Sağlık Hizmetimizde de; hasta mahremiyetini önemsiyor, Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (KVKK) kapsamındaki yasal yükümlüleri hassasiyetle yerine getiriyor, görüşmeniz esnasında görüntü kaydı almıyor ve ilettiğiniz bilgileri 3. şahıslar ile paylaşmıyoruz.
Online görüşme randevusu iptal edilebilir mi?
Randevunuzu 24 saat öncesine kadar 444 12 12 numaralı çağrı merkezimizi arayarak erteleyebilir ya da iptal ettirebilirsiniz.