Telefonla Tıbbi Danışmanlık
Hangi saatte olursa olsun 444 12 12 nolu telefondan kesintisiz tıbbi danışmanlık hizmeti, Alarm Merkezi’ndeki görevli doktorlar tarafından verilir. Acil olan veya olmayan durumlarda yine Alarm Merkezi’ndeki doktorlar tarafından, Medline Acil Sağlık Üyesine mevcut sağlık problemi konusunda aydınlatıcı bilgi verilir ve yapılması gerekenler konusunda yönlendirilir. Bu hizmette, ilaç tavsiye edilmez ve reçete düzenlenmez.
Acil Sağlık Hizmeti
Hizmetimizin kapsamı üyelerimizin acil bir durumda Medline Acil Sağlığa ilk ulaştığı andan itibaren, bulunduğu yere iletilen acil doktor ve tam yoğun bakım donanımlı ambulans ile tedavisi tamamlanıncaya veya en uygun hastaneye nakli ve doktor ile buluşmasını takiben hastanedeki yatağına teslim edilmesi ile sonuçlanır. Hastaya ulaşım esnasında tedavi kurumu (hastane vb.), ambulans, hasta yakını ve/veya doktoru arasında iletişim sağlanır. Hastanın durumu belli donanıma sahip bir hastanede çözülmesi gereken özel bir durumsa, Medline Acil Sağlık ekibi hasta ve hasta yakınına bu konudaki alternatifleri sunar ve hastanın hastanedeki yerinin önceden hazırlanmasını sağlayarak, acil durumu bir hizmet bütünlüğü içinde yönetir.
Sağlık Kuruluşlarında Fırsatlar
Medline Acil üyelerine tüm Türkiye’de, 2000 ‘i aşkın; Hastane, Poliklinik, Tanı Merkezi, Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon Merkezi, Optik, Eczane, Güzellik Merkezin‘den farklı indirim oranları ile hizmet alma imkanı sunulmaktadır. Ayrıca doktor muayenesi, ilaç, tetkikler, görüntüleme hizmetleri, MR, operasyonlar, hastanede yatış hizmetleri gibi her türlü sağlık hizmetinde indirimlerden de faydalanılmaktadır.
Acil Tedavi Sigortası
Acil durumlarda Lacivert Paket üyeliği, sizi sadece acil sağlık hizmeti giderlerinden değil, hastanedeki acil tedavi giderlerinden de kurtarıyor. Bu üyelik acil durumun, yerinde müdahale ile sonuçlandırılmasının mümkün olmadığı ve bir sağlık kurumunda tedavinin gerektiği durumlarda teminat kapsamındaki hastane masraflarını poliçe limit, özel ve genel şartları çerçevesinde karşılamaktadır. Poliçe süreniz içinde 32 parametre dahilindeki acil durumlardan herhangi biri ile karşı karşıya kaldığınızda, öncelikle 444 12 12 no’lu Medline Acil Sağlık Hizmetleri’ni mutlaka aramanız gerekmektedir. Medline ekibi hemen gerekli ilk müdahaleyi yapacak ve karşılaştığınız acil durumu stabil hale getirecektir. Üyenin durumunun stabil hale getirilmesinin mümkün olmadığı ve bir sağlık kurumunda tedavisinin gerektiği acil durumlarda; teminat kapsamındaki hastane masrafları poliçe limit, özel ve genel şartları çerçevesinde karşılanacaktır.
Acil bir durumda üyenin sigortadan yararlanabilmek için Medline Alarm Merkezi numarasını (0212) 444 12 12 ya da GULF Sigorta provizyon numarasını 444 1 244 herhangi bir şahsi girişimde bulunmadan önce mutlaka araması gerekmektedir.

Evde Tetkik Hizmeti (Yılda 2 kez)
Üyemizin kayıtlı olduğu adrese gidilerek, aşağıda belirtilen tetkikler için gereken numunenin uzman medikal kadromuz tarafından temin edilmesi ve anlaşmalı laboratuvar merkezlerinde yorumlanan sonuçların üyeye ulaştırılması hizmetidir.
- • Hba1c
- • Tam İdrar Tahlili
- • Total Kolesterol
- • Açlık Kan Şekeri
- • Tam Kan Sayımı (18 parametre)
- • Trigliserid
- • Kreatinin
Mini Checkup (Yılda 1 Kez)
Hayat kalitenizi yükseltmek, zamanında önlem almak için yılda 1 kez anlaşmalı sağlık kuruluşları aracılığı ile yaptırabileceğiniz mini checkup imkanıdır.
- • Doktor Muayenesi
- • Tam İdrar Tahlili
- • Total Kolesterol
- • HDL Kolesterol
- • LDL Kolesterol
- • EKG
- • Trigliserid
- • Kreatinin
- • Ürik Asit
- • Tam Kan Sayımı (18 parametre)
- • Üre
- • Açlık Kan Şekeri
- • Sedimantasyon
Üye, üyeliği süresince Mini Checkup Hizmeti yerine Evde Tetkik Hizmetinden yılda 2 kez yararlanabilme imkanını tercih edebilir. iki hizmet birlikte alınamaz.